mandag 31. desember 2012

I 2012...

... møtte jeg Janove og Geir Zahl, og oppførte meg som en professional fangirl.

... fulgte jeg med på Paradise Hotel, og ble revet med. Umulig å unngå når nesten hundre folkehøyskoleelever sitter samla i auditoriet og ser det på storskjerm.
... fikk jeg mange nye opplevelser og muligheter på Numedal.

 ... fant jeg ut hva jeg ville bli når jeg blir stor(og det skremmer livet av meg av og til).
... kom jeg meg ut av landet; lenger enn jeg noensinne har vært og til et helt nytt kontinent og land.
... tok jeg en tårevåt avskjed med noen fine mennesker og en skole som var hjemmet mitt i et år.
... klippet jeg sidecut.

... fikk jeg sommerjobb som gressklipper på Ler Putballpark; og på sitt beste kunne jeg ikke bedt om en bedre sommerjobb: masse sol og frisk luft, med P3 på øret og en hud som faktisk ble brun for en gangs skyld.

... fikk jeg nye briller og har siden fått høre at jeg ligner på Skrillex flere ganger enn jeg har tall på.

... hadde vi et par bra fester på kjøkkenet til Guro.

... var jeg på mitt fjerde og dårligste(og siste?) Jorddunst(men vi klarte lage litt stemning likevel).
... hadde jeg en nær-Beatles-opplevelse med Ingrid.

...  fikk jeg tatt igjen festivalopplevelsen med et ganske fantastisk Pstereo. Posing with the paper skjedde også. (dag 1) (dag 2)
... dro jeg til Køben og traff Åshild for andre gang noensinne. Vi hang litt på skolen hennes og i leiligheten hennes og Københavns gater og parker og og så Lady Gaga live og det var veldig fint.
... begynte jeg hos sangpedagog og på klassisk ballett, og utviklet meg mer enn jeg kunne drømt om.
... prøvde jeg meg på NaNoWriMo, og selv om det gikk sånn passe rett ut vinduet, kom jeg meg et godt stykke på vei med et prosjekt som jeg gleder meg til å gjøre ferdig i 2013(hashtag optimist).

4 kommentarer:

Edward Cullen sa...

Fant ut hva du skulle bli når du ble stor og bilde av deg med strippestang. Skjønner at du er litt skremt! :)

Karen sa...

Er det ikke jeg som er Edward Cullen?

Jacob sa...

enten skrev jeg feil eller så er du schizofren og kommenterer på din egen blogg :O

Nattfall sa...

Jeg ler hver gang jeg ser posing with the paper-bilder.