fredag 1. februar 2013

Reason plays no part

Jeg burde sikkert hatt som nyttårsforsett å bli en bedre blogger, men jeg vet bedre enn å love noe. Skal ikke komme med unnskyldninger heller, jeg har ikke hatt noe å blogge om, og ikke hatt ro på meg til å sette meg ned og skrive; verken blogg eller noe annet. Men denne uken har jeg gjennomført auditions til de to skolene jeg har mest lyst inn på til neste år; det var vanvittig deilig å få det overstått, og til alt overmål sitter jeg igjen med en god følelse, så nå har jeg kanskje kapasitet til å fokusere på litt andre ting. Uka i Oslo har i hvert fall vært veldig fin, utenom auditions har jeg bare slappet av og levd livets glade dager med Aurora, ikke nekta meg selv noe som helst.
Aurora med salatbolle.
Mandagstaco for å feire vellykka audition.

Og torsdagssmoothie for å feire audition nummer 2.

Ingen kommentarer: