tirsdag 11. desember 2012

En liten ønskeliste bare

1. Harry Potter boksett på engelsk (hardback). Vi har de fleste Harry Potter-bøkene, men noen på norsk og noen på engelsk, noen er ganske sarva, og jeg tror de fleste teknisk sett tilhører søsknene mine, så jeg vil ha et fullstendig sett som er fullstendig mitt eget, og som jeg kan ha resten av livet.

2. Six Feet Under DVD-sett. Eventuelt sesong 1 eller 3. Godt mulig den beste TV-serien jeg noensinne har sett, selv om jeg ikke har fått somla meg til å se hele.

3. Alle de glitrende neglelakkene til Deborah Lippmann. Så pene though.

4. Doctor Who på DVD.

5. Gode hårprodukter. Det viktigste er egentlig bare at de lukter godt.

6. Alle bøkene til John Green. Og andre fine bøker.

7. Skriveboka av Merete Morken Andersen. Eventuelt andre inspirerende bøker for å kurere skrivesperre.

8. Pene kjoler. Alltid.

9. En god dipliner.

10. Alle de fine skoene fra Nelly. Selv om jeg ikke kan gå med noen av dem.

11. Billetter til kulturelle arrangementer. Eller Syden. Syden funker også.

12. Blitzregn 02-12. Fotobok om Kaizers. Annet Kaizers-merch funker også.

Ingen kommentarer: