lørdag 14. juli 2012

Karen!

Ikke at jeg tror det er så mange som leser denne bloggen som ikke vet hvem jeg er, og fjeset mitt begynner dere vel uansett bli godt kjent med, men siden jeg holder på med denne "ny start"-greia, kan jeg like så godt ta den helt ut og presentere meg selv.
(Trykk på bildene for kilder(unntatt det av meg obviously))

Jeg heter Karen, er 20 år(og syns fortsatt det er rart), født og oppvokst i Trondheim, flyttet til Melhus for snart tre år siden, og her bor jeg nå med mor og far. Jeg er nylig ferdig med et år på danselinja på Idrettsskolen Numedal Folkehøyskole, og dette begynner å bli farlig likt begynnelsen på jobbsøknaden min.

Jeg er glad i danse, som dere sikker skjønner(det snakker jeg for øvrig også mye om i jobbsøknader... anyways). Har gått på dansekurs siden jeg var liten, men det var året mitt på Numedal som virkelig tente lidenskapen i meg. Jeg pleide også å se på meg selv som en hip hop-danser, men nå har jeg åpnet for øynene for mer lyriske danseformer, og jeg har så smått begynt å koreografere på egenhånd.

Foruten å danse er jeg glad i å skrive, som dere kan se eksempler på her og her. Dette har jeg drevet så lenge jeg kan huske, og har vært en lidenskap i mange, mange år.

Skrivegleden er antakeligvis et resultat av at jeg alltid har vært glad i å lese, bøker er en stor del av livet mitt og kommer nok alltid til å være det; jeg leser hver dag og elsker å dykke ned i og ta del i andre verdener og andres liv. Drømmen er å se mitt eget navn på en bokrygg en dag.

Jeg er også veldig glad i musikk, både å høre på og å synge selv. I likhet med dans har sang vært en hobby lenge, før jeg fikk et mer bevisst og lidenskapelig forhold til det på Numedal.

Å si at jeg er en katteperson er en underdrivelse, det er nesten fysisk umulig for meg å se en katt uten å lokke på den og kose med den. Kunne aldri blitt sammen med en allergiker.

Ellers er jeg vel som de fleste på min alder, jeg liker å finne på ting med venner, prate, le, dra på kafé, en god fest, vin, unnskyldninger til å pynte meg(de som følger meg på instagram har vel fått med seg min svakhet for neglelakk), teater, klemmer, kyssing, kjoler, pene sko, festivaler, konserter... og resten kommer vel fram etter hvert som jeg skriver mer^^

Ingen kommentarer: