mandag 2. juli 2012

(revisited)

Som dere (forhåpentligvis) ser, så har det skjedd noen forandringer her, både i design og innhold. Jeg har lenge tenkt at noe måtte gjøres med bloggen, men klarte ikke bestemme meg for hva. Jeg ville egentlig ikke slette alle innleggene; selv om det er mye laber kvalitet, var de fortsatt et arkiv over livet mitt og noe jeg ville beholde. Å lage en helt ny blogg var også uaktuelt, jeg liker tittelen og har vanskelig nok med å holde på leserne som det er(ikke at en bloggdvale akkurat hjelper så mye på det). Men, jeg trengte å fornye noe; jeg har vært uinspirert og lei og følte nesten jeg ikke fortjente de få leserne jeg faktisk hadde, så dårlig stod det til. Så leste jeg denne posten på Hjartesmil sin blogg, og det ble det lille dyttet i ryggen jeg trengte; jeg vil at bloggen skal være noe folk har lyst til å lese, noe som ser bra ut og i tillegg har et innhold. Så, jeg opprettet en arkivblogg som jeg lastet alle de gamle innleggene over til(og den er for my eyes only, dessverre), så slettet jeg de herfra og gikk inn i en tenke- og planleggingsdvale.

Jeg bestemte meg for å vente med å blogge igjen til jeg fikk skaffet meg en kameratelefon, for noe av det jeg har savnet mest på bloggen er bilder, noe å hvile øynene på annet enn tekst. Tror jeg vil blogge bedre og oftere nå som jeg kan ta bilder når som helst, for telefon er noe jeg har med overalt, i motsetning til kamera. Så hils på min nye medblogger.

(og vær så snill ignorer at jeg tar bildet i speilet på badet. Det skal ikke bli en sånn blogg, jeg lover)
Har hatt den tre dager og er allerede instagramfrelst, så det er bare å glede seg, dere.

4 kommentarer:

Eva sa...

Eg er dårleg til å blogge sjølv fortida, men kanskje treng eg inspirasjon frå andre bloggera. Eg skal prøve å følgje med deg :)

Karen sa...

så fint!:D får håpe jeg klarer å være til litt inspirasjon:)

Mali sa...

Du er flink! :)

Karen sa...

Takk!:D