søndag 1. september 2013

Smell of wine and cheap perfume

Skolen begynte på tirsdag, og innimellom all informasjon og alle introduksjonene og turen til Lyngør på fredag, har jeg allerede rukket å danse over tolv timer denne uka. I tillegg har alle vært ivrige på å finne på sosiale ting, og det kjennes ut som jeg har vært her mye lenger enn seks dager, in a good way. Både skolen og folka føles allerede bedre og riktigere enn Numedal gjorde, men vi får se en gang ute i neste uke, når jeg er så støl at jeg ikke kan gå. Skal prøve å få blogget litt ordentlig snart og, få tatt en appartment tour og skrive litt ordentlig om skolen, de i klassen min og dansinga ellers. Håper alle andre har det i hvert fall halvparten så bra som jeg har det akkurat nå, så blogges vi forhåpentligvis snart.

1 kommentar:

Nattfall sa...

Ååååhh, du får meg til å savne å gå på morsom skole.