søndag 16. september 2012


(kilde: topographe)
Bladene har blitt røde. Jeg finner fram skjerf, kjøper strikkegensere, hører timevis med gamle Radioresepsjonen-episoder(men har ikke blitt en hagledesperado ennå). Sykler i motvind hjem fra jobb. Er så spent på det nye albumet til Kaizers at jeg holder på å gå i stykker, gleder meg til å høre melodien til den fantastiske teksten de så hemmelighetsfullt har gjemt på Kaizervirus-sida, saumfarer tumblr etter nye clues fra andre fans. Jeg skriver, har funnet igjen noe av det drivet jeg hadde da jeg skrev om Cecilie. Jeg prøver å lese mer, ble akkurat ferdig med The Year of the Flood, og har nå begynt på Evig Søndag, som jeg tror er en passende septemberbok. Jeg synger, lærer meg å bruke støtte fra solar plexus og å utvide ribbeina, å bruke brystklang eller hodeklang og twang og volum, får mer tro på min egen stemme. Og ikke minst, noe av det beste med høsten og definitivt noe av det beste med å være tilbake i Trøndelag: ny teatersesong.

2 kommentarer:

i. sa...

teater<3
og alt det andre og forsåvidt.
du er så flink.

Nattfall sa...

Åh, så stemningsfullt dette var. Er glad i høsten sjøl, jeg.