onsdag 17. april 2013

Ønskeliste (i hovedsak til Aurora)

1. Noah Gundersen - Saints & Sinners 2. Mumford & Sons - Sigh No More 3. Dan Mangan - Postcards and Daydreaming
4. Benjamin Francis Leftwich - Last Smoke Before The Snowstorm 5. The Foxes - Warriors EP 6. Dave Days - Dinner and a Movie
7. City and Colour - Sometimes 8. The Naked and Famous - Passive Me, Aggressive You 9. Joshua Radin - We Were Here
For real though.
Dette er egentlig bare et tilfeldig utvalg, hovedbudskapet er gode TV-serier på DVD, som jeg kan kose meg med på hybelen hvis jeg noen gang får en.

Jeg har slitt med å lage en ordentlig ønskeliste i år(og jeg er jo dronninga av ønskelister), men ja, alt som en kan trenge når en flytter til Bergen for seg selv for aller første gang, fra kjøkkenutstyr til regntøy og paraply og støvler, fra fine ting å dekorere med til fine kopper og glass og fat og bestikk, fra dyre hårprodukt jeg ikke kan unne meg på budsjett til gode bøker. Og engangskameraer, for å dokumentere.

Ingen kommentarer: